Toimitus- ja tilausehdot

TOIMITUSAIKA

Normaalitoimitus 1–5 arkipäivää + kuljetusaika (esim. postin toimitus).

Kaikki ennen klo. 12.00 tulleet tilaukset käsitellään saman arkipäivän aikana ja postitetaan seuraavan kahden arkipäivän kuluessa. Viikonloppuna ja arkipyhinä tehdyt tilaukset käsitellään seuraavana arkipäivänä.

Erikoistuotteissa toimitusaika on normaalisti 5–14 arkipäivää, tavarantoimittajan toimitusviivästyksistä emme vastaa.

HINNAT

Verkkokaupassa olevat hinnat sisältävät arvonlisäveron.

MAKSUTAVAT

Lukko24.fi käyttää maksuvälittäjän Checkout Finlandia. Checkout Finlandilla on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy.

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut.

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Masterpass ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay: Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/fi-fi/Pages/faq.aspx

Masterpass: Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

Ainapay: Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti.

Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa.

  • Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:  Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
  • Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
  • Enintään kaksi ostosta päivässä
  • Ei toimi prepaid-liittymillä

Lisätietoja: ainapay.fi

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat Collector, Jousto, Mash (ent. Euroloan) ja Svea. Collector ja Svea tarjoavat lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:

  • collector.fi
  • jousto.com
  • mash.com/fi
  • webpay.svea.com/fi

Kaikki maksutavat eivät välttämättä ole aina saatavilla kaikkiin tilauksiin, riippuen mm. ostoksen summasta. Joidenkin maksutapojen käyttö saattaa edellyttää lasku- tai muun yhtiön positiivista luottopäätöstä.

Yrityksen laskuilla laskutuspalvelumaksu 3,90€.

PALAUTUKSET

Kuluttajana tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua paketin noutamisesta. Huomioithan, että noutamaton paketti ei ole palautus/tilauksen peruutus. Noutamattomista paketeista aiheutuneista kuluista vastaa tilaaja (toimitusmaksu ja palautusmaksu).
Palautuksista on aina ensin oltava yhteydessä asiakaspalveluumme.
Palautuskuluista vastaa tilaaja. Palautamme asiakkaalta saadut suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että toimitustavaksi on valittu edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeava toimitus) viivytyksettä, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen saapumisesta myyjälle. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota tilaaja on käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellei muusta palautustavasta ole tilaajan kanssa sovittu, kuitenkin niin ettei tilaajalle aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia. Palautus koskee vain käyttämättömiä tuotteita ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusaikana kuluttajalla on oikeus tutustua tuotteeseen ja kokeilla sitä samaan tapaan kuin voisi tehdä ostaessaan tuotteen liikkeestä. Kuluttaja voi avata pakkauksen tutkiakseen ja kokeillakseen tavaraa palautusoikeutta menettämättä, tuotetta ei kuitenkaan voi ottaa käyttöön. Mikäli poikkeustapauksessa hyväksymme myyntikelvottoman, puutteellisen tai palautusajan ylittävä tuotteen palautuksen, veloitamme omia kuluja kuitenkin vähintään 30% tuotteen hinnasta. Erikoistuotteilla, asiakkaan toiveiden mukaan valmistetuilla tai sarjoitetuilla tilauksilla ei ole palautusoikeutta.

Tilausta tehdessä peruutus on mahdollinen ennen lähetä tilaus -painikkeen painamista. Mikäli haluat perua tilauksen valittuasi maksutavan ja vahvistettuasi sen, veloitamme tilauksen peruutuksesta ja maksun palautuksesta aiheutuneet kulut, kuten maksukomission.

REKLAMAATIOT

Mikäli lähettämämme tuote ei ole oikea tai se on vahingoittunut, ota yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@lukko24.fi.

ERIMIELISYYKSIEN RATKAISU

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

EU:n verkkovälitteinen riidanratkaisufoorumi: http://ec.europa.eu/consumers/odr/